"Una parola ancora", primavera 2008, 6 de juny.

Aquest divendres no hi ha programa: finde llarg familiar, ole ole! Però mira, per primer cop en la història del blog -yatuvés- penjaré un video del yutube. Me'l vaig topar de casualtitat l'altre dia en un altre blog, i lliga a la perfecció amb el pròxim programa que se està cociendo des de fa temps al microones cerebral personal. El video és el mític i inigualable "Parole parole", que sovint passem aquí al Jardí, interpretat originàriament per la Mina i l'Alberto Lupo, però ara amb un catxondíssim Adriano Celentano en el paper de Alberto Lupo (que acaba per afegir-se al catxondeiu al final). Uisqui-soda-e-rocanrol!



Ara, que dius, doncs a mi em tira més lo francòfon. Pos cap problema tú. Lo mateix però amb la Dalida i l'Alain Delon. ¿serà per videos ara que m'hi poso?



Pero vamus, que dius, "nononono, jo és que soc dels de la ñ, sino entenc les lletres merda". Pofale. ¿una de Carmen Sevilla i Paco Rabal?



Bien, vale, admetem-ho clarament: aquí se m'ha anat la pinça.

¿quin preferiu? Apa, salut i siau.